Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11657
Назва: Підвищення конкурентоспроможності турфірми «Час мандрувати » шляхом удосконалення маркетингу
Інші назви: Increasing the competitiveness of the travel agency "Time to travel" by improving marketing
Автори: Караван, Є.С.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
конкурентоспроможність
конкурентна позиція
реклама
імідж
бенчмаркинг
маркетинговий ROI
marketing
marketing activity
competitiveness
competitive position
image
advertising
marketing ROI
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетингом в туристичному підприємництві з метою підвищення конкурентоспроможності. Розкрито сутність основних понять - маркетинг, конкурентоспроможність, конкурентна позиція. Надано загальну характеристику і здійснено аналіз економічної діяльності турфірми «Час мандрувати», досліджено конкурентну позицію та стан маркетингової діяльності. Визначено сукупність чинників маркетинговою впливу на конкурентоспроможність суб’єкта туристичної діяльності. Запропоновано і обґрунтовано комплекс маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності турфірми «Час мандрувати», за методом «маркетинговий ROI» визначено економічний ефект запропонованих заходів
The work deals with the theoretical & practical aspects of marketing activities of the tourizm industry enterprises for increasing competitiveness. The essence of the basic concepts - marketing, competitiveness, competitive position – were revealed. The general characteristic and analysis of the economic activity of the travel agency "Time to travel" were given, the competitive position and the state of marketing activity were investigated, the set of factors of marketing influence on competitiveness of the travel agency was identified. The range of marketing measures for increasing the competitiveness of the travel agency "Time to travel" is proposed and substantiated. The economic effect of advertising measures is determined by the method of "marketing ROI".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11657
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.