Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11657
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКараван, Є.С.-
dc.date.accessioned2020-10-29T09:49:56Z-
dc.date.available2020-10-29T09:49:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11657-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетингом в туристичному підприємництві з метою підвищення конкурентоспроможності. Розкрито сутність основних понять - маркетинг, конкурентоспроможність, конкурентна позиція. Надано загальну характеристику і здійснено аналіз економічної діяльності турфірми «Час мандрувати», досліджено конкурентну позицію та стан маркетингової діяльності. Визначено сукупність чинників маркетинговою впливу на конкурентоспроможність суб’єкта туристичної діяльності. Запропоновано і обґрунтовано комплекс маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності турфірми «Час мандрувати», за методом «маркетинговий ROI» визначено економічний ефект запропонованих заходівen_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical & practical aspects of marketing activities of the tourizm industry enterprises for increasing competitiveness. The essence of the basic concepts - marketing, competitiveness, competitive position – were revealed. The general characteristic and analysis of the economic activity of the travel agency "Time to travel" were given, the competitive position and the state of marketing activity were investigated, the set of factors of marketing influence on competitiveness of the travel agency was identified. The range of marketing measures for increasing the competitiveness of the travel agency "Time to travel" is proposed and substantiated. The economic effect of advertising measures is determined by the method of "marketing ROI".-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectконкурентна позиціяen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectбенчмаркингen_US
dc.subjectмаркетинговий ROIen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectcompetitive positionen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectmarketing ROIen_US
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності турфірми «Час мандрувати » шляхом удосконалення маркетингуen_US
dc.title.alternativeIncreasing the competitiveness of the travel agency "Time to travel" by improving marketingen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.