Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11658
Назва: Перспективи розвитку гастрономічного туризму у Одеському регіоні на прикладі туристичної фірми «Скарбниця мандрів»
Інші назви: Prospects for the development of gastronomic tourism in the Odessa region on the example of the travel company «Skarbnitsya mandrіv»
Автори: Кривенко, А.І.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: туристична фірма
ефективність
гастрономічний туризм
гастро тур
економічна діяльність
tourist firm
efficiency
gastronomic tourism
gastro tour
economic activity
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об'єкт дослідження – процес аналізу перспектив розвитку гастрономічного туризму у Одеському регіоні. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів аналізу перспектив розвитку гастрономічного туризму у Одеському регіоні на прикладі туристичної фірми «Скарбниця мандрів». У роботі проаналізована сутність та особливості розвитку гастрономічного туризму. Виявлено тенденції розвитку гастрономічного туризму на території України та фактори впливу на організацію гастрономічних турів. За результатами, були запропоновані рекомендації, щодо розробки гастрономічного туру, розраховано економічну ефективність впровадження рекомендацій.
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used. The object of research is the process of analyzing the prospects for the development of gastronomic tourism in the Odessa region. The subject of the research is a set of theoretical, methodological and practical aspects of the analysis of the prospects for the development of gastronomic tourism in the Odessa region on the example of the travel company "Treasure Chest". The essence and peculiarities of the development of gastronomic tourism are analyzed in the paper. The tendencies of the development of gastronomic tourism in the territory of Ukraine and the factors of influence on the organization of gastronomic tours are revealed. According to the results, recommendations for the development of the gastronomic tour were proposed, and the economic efficiency of implementation of the recommendations was calculated
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11658
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.