Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11659
Назва: Напрями вдосконалення діяльності бюро подорожей «Сім'я» по просуванню туристичних послуг
Інші назви: Directions for improving the activities of travel agencies" Family "to promote travel services
Автори: Кушніренко, В.О.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: турагент
туристичні послуги
екскурсійний туризм
нтернет-технології
економічна ефективність
рекламні методи просування
tou ragent
tourist services
excursion tourism
Internet technologies
economic efficiency
economic efficiency
advertising methods of promotion
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. У роботі розглядаються теоретичні та правові основи надання туристичних послуг споживачам, рекламні і не рекламні методи в системі просування туристичних послуг, особливості просування туристичних послуг культурно-пізнавального туризму. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану маркетингових комунікацій бюро подорожей «Сім'я». За результатами дослідження пропонується впровадження програмного продукту «Турмодуль Управління туристичним бізнесом. Проведено розрахунок економічної ефективності витрат на його впровадження. Запропоновано заходи щодо вдосконалення просування туристичних послуг бюро подорожей «Сім'я» на основі Інтернет- технологій.
Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The article deals with theoretical and legal bases of providing tourist services to consumers, advertising and non-advertising methods in the system of promotion of tourist services, features of promotion of tourist services of cultural and cognitive tourism. An analysis of economic activity and organizational structure, the state of marketing communications of the travel agency "Family". According to the results of the research, the introduction of the software product “Turmodule of Tourism Business Management. The calculation of economic efficiency of costs for its implementation is carried out. Measures are proposed to improve the promotion of tourist services of travel agencies "Family" on the basic of Internet technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11659
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.