Напрями вдосконалення діяльності бюро подорожей «Сім'я» по просуванню туристичних послуг
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел.
У роботі розглядаються теоретичні та правові основи надання туристичних послуг споживачам, рекламні і не рекламні методи в системі просування туристичних послуг, особливості просування туристичних послуг культурно-пізнавального туризму. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану маркетингових комунікацій бюро подорожей «Сім'я». За результатами дослідження пропонується впровадження програмного продукту «Турмодуль Управління туристичним бізнесом. Проведено розрахунок економічної ефективності витрат на його впровадження. Запропоновано заходи щодо вдосконалення просування туристичних послуг бюро подорожей «Сім'я» на основі Інтернет- технологій.
Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The article deals with theoretical and legal bases of providing tourist services to consumers, advertising and non-advertising methods in the system of promotion of tourist services, features of promotion of tourist services of cultural and cognitive tourism. An analysis of economic activity and organizational structure, the state of marketing communications of the travel agency "Family". According to the results of the research, the introduction of the software product “Turmodule of Tourism Business Management. The calculation of economic efficiency of costs for its implementation is carried out. Measures are proposed to improve the promotion of tourist services of travel agencies "Family" on the basic of Internet technologies.
Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The article deals with theoretical and legal bases of providing tourist services to consumers, advertising and non-advertising methods in the system of promotion of tourist services, features of promotion of tourist services of cultural and cognitive tourism. An analysis of economic activity and organizational structure, the state of marketing communications of the travel agency "Family". According to the results of the research, the introduction of the software product “Turmodule of Tourism Business Management. The calculation of economic efficiency of costs for its implementation is carried out. Measures are proposed to improve the promotion of tourist services of travel agencies "Family" on the basic of Internet technologies.