Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11659
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушніренко, В.О.-
dc.date.accessioned2020-10-29T10:01:36Z-
dc.date.available2020-10-29T10:01:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11659-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. У роботі розглядаються теоретичні та правові основи надання туристичних послуг споживачам, рекламні і не рекламні методи в системі просування туристичних послуг, особливості просування туристичних послуг культурно-пізнавального туризму. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану маркетингових комунікацій бюро подорожей «Сім'я». За результатами дослідження пропонується впровадження програмного продукту «Турмодуль Управління туристичним бізнесом. Проведено розрахунок економічної ефективності витрат на його впровадження. Запропоновано заходи щодо вдосконалення просування туристичних послуг бюро подорожей «Сім'я» на основі Інтернет- технологій.en_US
dc.description.abstractQualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The article deals with theoretical and legal bases of providing tourist services to consumers, advertising and non-advertising methods in the system of promotion of tourist services, features of promotion of tourist services of cultural and cognitive tourism. An analysis of economic activity and organizational structure, the state of marketing communications of the travel agency "Family". According to the results of the research, the introduction of the software product “Turmodule of Tourism Business Management. The calculation of economic efficiency of costs for its implementation is carried out. Measures are proposed to improve the promotion of tourist services of travel agencies "Family" on the basic of Internet technologies.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectтурагентen_US
dc.subjectтуристичні послугиen_US
dc.subjectекскурсійний туризмen_US
dc.subjectнтернет-технологіїen_US
dc.subjectекономічна ефективністьen_US
dc.subjectрекламні методи просуванняen_US
dc.subjecttou ragenten_US
dc.subjecttourist servicesen_US
dc.subjectexcursion tourismen_US
dc.subjectInternet technologiesen_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.subjectadvertising methods of promotionen_US
dc.titleНапрями вдосконалення діяльності бюро подорожей «Сім'я» по просуванню туристичних послугen_US
dc.title.alternativeDirections for improving the activities of travel agencies" Family "to promote travel servicesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.