Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалонога, А.А.-
dc.date.accessioned2020-10-29T10:59:47Z-
dc.date.available2020-10-29T10:59:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11660-
dc.description.abstractУ роботі розглянуті концептуальні основи формування та потенціал розвитку послуг туристичних підприємств в Україні, досліджені основні проблеми якості надання послуг туристичної галузі в сучасних умовах, розглянуті особливості організації надання послуг туристичними підприємствами. Надано загальну характеристику діяльності туристичного агентства «Форсаж-тур» у м. Одеса, проаналізовано механізму організації надання послуг ТА «Форсаж-тур» в системі формування та збуту туристичного продукту, оцінені економічні показники як критерії ефективності організації надання туристичних послуг ТА «Форсаж-тур». Визначено основні напрямки удосконалення організації надання послуг туристичного підприємства. Внесені пропозиції з покращення сервісу та формування системи оцінки якості надання послуг ТА «Форсаж-тур».en_US
dc.description.abstractThe paper deals with the conceptual basis of the formation and potential development of services of tourist enterprises in Ukraine, the main problems of the quality of services of the tourism industry in modern conditions, the features of the organization of services by tourist enterprises. The General characteristic of activity of travel Agency "fast and furious tour" in Odessa is provided, the mechanism of the organization of providing services "fast and furious tour" in system of formation and sale of a tourist product is analyzed, economic indicators as criteria of efficiency of the organization of providing tourist services And "fast and furious tour"are estimated. The main directions of improvement of the organization of services of the tourist enterprise are defined. Proposals to improve the service and the formation of a system for assessing the quality of service And "fast and furious tour".-
dc.language.isouken_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectнадання послугen_US
dc.subjectоцінка якостіen_US
dc.subjectякість послугen_US
dc.subjectтуристичні послугиen_US
dc.titleУдосконалення організації надання послуг у туристичних підприємствах на прикладі туристичного агенства "Форсаж-тур"en_US
dc.title.alternativeImprovement of services in tourism enterprisesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.