Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11662
Назва: Підвищення якості обслуговування споживачів на туристичному підприємстві (на прикладі турфірми «Офіс туризму»)
Інші назви: Improving the quality of customer service at a tourism enterprise (on the example of the travel agency "Tourism Office")
Автори: Мартинова, А.М.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: туризм
якість обслуговування
якість послуг
конкурентоспроможність
лояльність клієнтів
tourism
quality of service
quality of services
competitiveness
customer loyalty
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів; містить 26 таблиць, 16 рисунків, 2 додатка, висновки і пропозиції. Список літератури складається з 55 найменувань. Об'єктом дослідження є процес підвищення якості обслуговування на туристичних підприємствах. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних питань з підвищщення якості обслуговування у туристичній фірмі «Офіс туризму». У першому розділі «НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ НА ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ» представленні науково-методичні аспекти дослідження якості обслуговування та лояльності клієнтів. У другому розділі «АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ І ПРАВОВИХ АСПЕКТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ОФІС ТУРИЗМУ»» представлено комплексна характеристика діяльності підприємства та проведено аналіз лояльності клієнтів ТОВ «Офіс туризму» У третьому розділі «ІНСТРУМЕНТИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ТУРФІРМИ ТОВ «ОФІС ТУРИЗМУ» представлені шляхи щодо підвищення якості обслуговування клієнтів та проведено розрахунок інвестиційних витрат на реалізацію цих заходів.
The subject of research - the organization of customer service quality of LLC "Office of Tourism". The first section "SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL FUNDAMENTALS OF IMPROVING THE QUALITY OF TOURIST SERVICES IN THE TOURIST MARKET" presents scientific and methodological aspects of researching the quality of service and customer loyalty. The second section "ANALYSIS OF THE ORGANIZATIONAL STRUCTURE AND LEGAL ASPECTS OF ACTIVITIES OF TOURISM LLC" presents a comprehensive description of the company's activities and analyzes the customer loyalty of Tourism Office LLC In the third section "TOOLS OF IMPROVING THE QUALITY OF TOURIST SERVICES OF THE TRAVEL COMPANY LLC" TOURISM OFFICE "presents ways to improve the quality of customer service and calculates the investment costs for the implementation of these measures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11662
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.