Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11662
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинова, А.М.-
dc.date.accessioned2020-10-29T11:18:05Z-
dc.date.available2020-10-29T11:18:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11662-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається з трьох розділів; містить 26 таблиць, 16 рисунків, 2 додатка, висновки і пропозиції. Список літератури складається з 55 найменувань. Об'єктом дослідження є процес підвищення якості обслуговування на туристичних підприємствах. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних питань з підвищщення якості обслуговування у туристичній фірмі «Офіс туризму». У першому розділі «НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ НА ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ» представленні науково-методичні аспекти дослідження якості обслуговування та лояльності клієнтів. У другому розділі «АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ І ПРАВОВИХ АСПЕКТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ОФІС ТУРИЗМУ»» представлено комплексна характеристика діяльності підприємства та проведено аналіз лояльності клієнтів ТОВ «Офіс туризму» У третьому розділі «ІНСТРУМЕНТИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ТУРФІРМИ ТОВ «ОФІС ТУРИЗМУ» представлені шляхи щодо підвищення якості обслуговування клієнтів та проведено розрахунок інвестиційних витрат на реалізацію цих заходів.en_US
dc.description.abstractThe subject of research - the organization of customer service quality of LLC "Office of Tourism". The first section "SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL FUNDAMENTALS OF IMPROVING THE QUALITY OF TOURIST SERVICES IN THE TOURIST MARKET" presents scientific and methodological aspects of researching the quality of service and customer loyalty. The second section "ANALYSIS OF THE ORGANIZATIONAL STRUCTURE AND LEGAL ASPECTS OF ACTIVITIES OF TOURISM LLC" presents a comprehensive description of the company's activities and analyzes the customer loyalty of Tourism Office LLC In the third section "TOOLS OF IMPROVING THE QUALITY OF TOURIST SERVICES OF THE TRAVEL COMPANY LLC" TOURISM OFFICE "presents ways to improve the quality of customer service and calculates the investment costs for the implementation of these measures.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectякість обслуговуванняen_US
dc.subjectякість послугen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectлояльність клієнтівen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectquality of serviceen_US
dc.subjectquality of servicesen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectcustomer loyaltyen_US
dc.titleПідвищення якості обслуговування споживачів на туристичному підприємстві (на прикладі турфірми «Офіс туризму»)en_US
dc.title.alternativeImproving the quality of customer service at a tourism enterprise (on the example of the travel agency "Tourism Office")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.