Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11663
Title: Організація роботи туристичних підприємств на ринку ділового туризму на прикладі туристичної агенції «САМ»
Other Titles: Organization of work of tourist enterprises in the market of business tourism on the example of travel agency "SAM"
Authors: Міцик, С.А.
Issue Date: 2020
Keywords: туристичне підприємство
діловий туризм
туристична агенція «САМ»
tourist enterprise
business tourism
travel agency "SAM"
Abstract: Діловий туризм - соціальний фактор відпочинку, оздоровлення, взаєморозуміння між людьми, доступу до історичних і культурних цінностей розвитку особистості, політичної стабільності, соціальної рівноваги та ін. Туризм відноситься до того виду діяльності людства, чия історія починається задовго до виникнення цивілізованого суспільства. У кожному історичному епосі є такі елементи діяльності людей, які, так чи інакше, потрапляють під категорію туризму.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11663
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Міцик С.А. Кваліфікаційна робота.pdf348,6 kBAdobe PDFView/Open
Міцик С.А. Реферат.pdf328,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.