Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11663
Назва: Організація роботи туристичних підприємств на ринку ділового туризму на прикладі туристичної агенції «САМ»
Інші назви: Organization of work of tourist enterprises in the market of business tourism on the example of travel agency "SAM"
Автори: Міцик, С.А.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: туристичне підприємство
діловий туризм
туристична агенція «САМ»
tourist enterprise
business tourism
travel agency "SAM"
Короткий огляд (реферат): Діловий туризм - соціальний фактор відпочинку, оздоровлення, взаєморозуміння між людьми, доступу до історичних і культурних цінностей розвитку особистості, політичної стабільності, соціальної рівноваги та ін. Туризм відноситься до того виду діяльності людства, чия історія починається задовго до виникнення цивілізованого суспільства. У кожному історичному епосі є такі елементи діяльності людей, які, так чи інакше, потрапляють під категорію туризму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11663
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міцик С.А. Кваліфікаційна робота.pdf348,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Міцик С.А. Реферат.pdf328,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.