Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11664
Title: Напрями удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми «Фантазія Тревел»
Other Titles: Areas of improvement of advertising activities of the travel company «Fantasia Travel»
Authors: Нгуєн Тхі Туєт Мінь
Issue Date: 2020
Keywords: рекламна діяльність
туристичні послуги
чат-боти
соціальні мережі
конверсія
advertising activity
travel services
chat-bots
social networks
conversion
Abstract: Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об'єкт дослідження – процес аналізу напрямів удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми на прикладі «Фантазія Тревел». У роботі проаналізовано теоретичні аспекти рекламної діяльності туристичного підприємства. Розглянуто показники виробничої та фінансової діяльності туристичного підприємства «Фантазія Тревел». Виявлено основні проблеми та перспективи розвитку рекламної діяльності туристичного підприємства «Фантазія Тревел». За результатами, були запропоновані рекомендації, щодо удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми, розраховано економічну ефективність впровадження рекомендацій.
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used. The object of research is the process of analyzing the directions of improving the advertising activity of a tourist company. The subject of the research is a set of theoretical, methodological and practical aspects of improving the advertising activity of a travel agency on the example of "Fantasy Travel". The theoretical aspects of advertising activity of tourist enterprise are analyzed in the work. The indicators of production and financial activity of the tourist enterprise "Fantasia Travel" are considered. The main problems and prospects of development of advertising activity of the tourist enterprise "Fantasia Travel" are revealed. According to the results, recommendations for improving the advertising activity of the tourist company were proposed, and the economic efficiency of implementation of the recommendations was calculated.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11664
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.