Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНгуєн Тхі Туєт Мінь-
dc.date.accessioned2020-10-29T11:34:23Z-
dc.date.available2020-10-29T11:34:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11664-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об'єкт дослідження – процес аналізу напрямів удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми на прикладі «Фантазія Тревел». У роботі проаналізовано теоретичні аспекти рекламної діяльності туристичного підприємства. Розглянуто показники виробничої та фінансової діяльності туристичного підприємства «Фантазія Тревел». Виявлено основні проблеми та перспективи розвитку рекламної діяльності туристичного підприємства «Фантазія Тревел». За результатами, були запропоновані рекомендації, щодо удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми, розраховано економічну ефективність впровадження рекомендацій.en_US
dc.description.abstractThe qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used. The object of research is the process of analyzing the directions of improving the advertising activity of a tourist company. The subject of the research is a set of theoretical, methodological and practical aspects of improving the advertising activity of a travel agency on the example of "Fantasy Travel". The theoretical aspects of advertising activity of tourist enterprise are analyzed in the work. The indicators of production and financial activity of the tourist enterprise "Fantasia Travel" are considered. The main problems and prospects of development of advertising activity of the tourist enterprise "Fantasia Travel" are revealed. According to the results, recommendations for improving the advertising activity of the tourist company were proposed, and the economic efficiency of implementation of the recommendations was calculated.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectрекламна діяльністьen_US
dc.subjectтуристичні послугиen_US
dc.subjectчат-ботиen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectконверсіяen_US
dc.subjectadvertising activityen_US
dc.subjecttravel servicesen_US
dc.subjectchat-botsen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectconversionen_US
dc.titleНапрями удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми «Фантазія Тревел»en_US
dc.title.alternativeAreas of improvement of advertising activities of the travel company «Fantasia Travel»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.