Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11667
Назва: Шляхи підвищення взаємодії туристичних підприємств з транспортними організаціями на прикладі ТОВ «Вилкове-Пелікан-Тур»
Інші назви: Ways to improve the interaction of tourism enterprises with transport organizations on the example of LLC "Vilkovo-Pelican-Tour"
Автори: Павлишина, М.В.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: туризм
транспорт
економічна ефективність
операційна діяльність підприємства
рентабельність
постійні витрати
змінні витрати
точка беззбитковості
tourism
transport
economic efficiency
operating activity of the enterprise
profitability
constant expenses
variable costs
break-even point
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти взаємодії туристичних підприємств з транспортними організаціями. Висвітлено сучасний стан та розвиток туристичних перевезень. Проаналізовано особливості взаємодії туристичних підприємств з перевізниками туристів. Надано загальну характеристику туристичного оператора «Вилкове-Пелікан-Тур». Проаналізовано фінансову-господарську діяльність ТОВ «Вилкове-Пелікан-Тур» за 2017-2019 роки. Запропоновано проектування та впровадження нового туристичного продукту «Дунайський вікенд», з використовуванням різних видів транспорту. Проведено калькуляцію майбутнього туру. Обґрунтовано економічну доцільність впровадження нового туру для туристичного підприємства.
The work deals with the theoretical aspects interaction of tourist enterprises with transport organizations. The current state and development of tourist transportation are highlighted. Peculiarities of interaction of tourist enterprises with tourist carriers are analyzed. The general description of the tourist operator "Vilkovo-Pelican-Tour" is given. The financial-economic activity of tour operator «Vilkovo-Pelican-Tour» for 2017-2019 has been analyzed. The design and implementation of the new tourist product "Danube weekend ", using different modes of transport. The calculation of the forthcoming tour is carried out. The economic expediency of introducing a new tour for a tourist enterprise is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11667
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.