Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11669
Назва: Дослідження можливостей розвитку подієвого туризму в м. Одеса (на прикладі «Одеського міжнародного кінофестивалю»)
Інші назви: Study of the possibilities of development of rhodium tourism in Odessa» (On the example of the Odessa International Film Festival
Автори: Самбольська, Х.С.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: подієвий туризм
івентивні послуги
міжнародний кінофестиваль
споживачі послуг
маркетингові дослідження
event tourism
event service
International Film Festival
service consumers
marketing research
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються сутність та генезис подієвого туризму. Показано місце фестивалів у класифікації спеціальних подій. Проаналізовано систему організації, планування і проведення Одеського міжнародного кінофестивалю (ОМКФ). Визначено цілі, завдання і методику маркетингового дослідження події. Запропоновано програму маркетингового забезпечення івент-заходів ОМКФ. Визначено цільовий сегмент споживачів івентивних послуг. Надана оцінка рівня організації кінофестивалю.
The work deals with the theoretical aspects of event tourism. The place of festivals in the classification of special events is shown. The system of organization, planning and holding of the Odessa International Film Festival (OIFF) is analyzed. The goals, objectives and methods of marketing research of the event are identified. Author analysis the program of marketing security of events of OIFF is offered. The target segment of eventual service consumers has been identified. An assessment of the level of organization of the film festival
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11669
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.