Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11670
Назва: Управління розвитком франчайзингових відносин в туристичній індустрії України (на прикладі TUI турагентства).
Інші назви: Management of franchise relations in the tourism industry of Ukraine (on the example of TUI travel agency).
Автори: Черленюк, В.Ю.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: франчайзинг в туризмі
франчайзингові відносини
міжнародна франчайзингова туристична мережа
франчайзер
франчайзі
franchising in tourism
franchising relations
international franchising tourist network
franchisor
franchisees
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто теоретичні засади франчайзингових відносин в сфері туризму. Охарактеризовано сутність понять «франчайзинг в туризмі», «міжнародна франчайзингова туристична мережа» та основні тенденції розвитку франчайзингу як форми бізнесу в світовій індустрії туризму. Виявлено види франчайзингової діяльності та охарактеризовано стадії впровадження франчайзингу в сфері туризму. Визначено організаційно-правові засади поширення франчайзингу в індустрії туризму в Україні. Проведено дослідження діяльності TUI турагентства як учасника франчайзингових відносин в міжнародній франчайзингової туристичній мережі TUI Ukraine, а також оцінка ефективності діяльності TUI турагентства в мережі. На основі перспектив розвитку міжнародних франчайзингових туристичних мереж на ринку туристичних послуг України запропоновано рекомендації для вдосконалення системи франчайзингу TUI Ukraine: - продовжувати концентруватися на зростанні ефективності існуючих торгових точок і оптимізувати своїх франчайзі; - сконцентрувати зусилля на популяризація бренду франчайзера шляхом використання інноваційних інструментів проведення рекламних заходів, покращення роботи сайту компанії та збільшення доступності туристичних послуг.
Diploma thesis deals the theoretical bases of franchising relations in the field of tourism are considered in the work. The essence of the concepts "franchising in tourism", "international franchise tourist network" and the main trends in the development of franchising as a form of business in the global tourism industry are described. The types of franchising activities are identified and the stages of franchising implementation in the field of tourism are characterized. The organizational and legal bases of franchising distribution in the tourism industry in Ukraine are determined. A study of the activities of the TUI travel agency as a participant in franchising in the international franchise travel network TUI Ukraine, as well as an assessment of the effectiveness of the TUI travel agency in the network. Based on the prospects for the development of international franchised tourist networks in the market of tourist services of Ukraine, recommendations for improving the franchising system TUI Ukraine are offered: - continue to focus on increasing the efficiency of existing outlets and optimize their franchisees; - focus efforts on promoting the franchisor's brand through the use of innovative tools for promotional activities, improving the company's website and increasing the availability of travel services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11670
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.