Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11672
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШашкіна, О.О.-
dc.date.accessioned2020-10-29T12:22:22Z-
dc.date.available2020-10-29T12:22:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11672-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес створення туристичного продукту із використанням авіаційного транспорту. Предметом кваліфікаційної роботи є використання послуг пасажирського авіа транспорту при розробці та реалізації туристичного продукту. У першому розділі роботі розглянуто теоретичні аспекти діяльності авіаційного транспорту, як складової туристичного бізнесу, взаємозв'язок туристичних фірм та авіаційних послуг. У другому розділі проаналізовано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Селезньов Тур», а також переваги й недоліки, на основі яких складено SWOT-аналіз підприємства. Виявлено фактори впливу на обсяг продажів туристичних пакетів з використанням авіаційного транспорту. Третій розділ набув практичного значення.Було розроблено удосконалення заходів щодо використання послуг авіаційного транспорту на туристичному підприємстві ТОВ «Селезньов Тур», а також визначено пріоритетні напрямки використання авіапослуг. На основі здобутих знань розроблено та впроваджено новий тур з використанням пасажирського авіаційного транспорту «Фото-тур у Каппадокію» шляхом придбання квоти місць на чартерному авіарейсі.en_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of the introduction, three sections, conclusions, list of references and appendices. The object of qualification work is the process of creating a tourist product using air transport. The subject of qualification work is the use of passenger air transport services in the development and implementation of a tourist product. The first section considers the theoretical aspects of air transport as a component of the tourism business, the relationship of travel agencies and aviation services. The second section analyzes the organizational and economic characteristics of LLC "Seleznyov Tour", as well as the advantages and disadvantages, based on which the SWOT-analysis of the enterprise. Factors influencing the volume of sales of tourist packages using air transport have been identified. The third section has acquired practical significance. Improvement of measures on the use of air transport services at the tourist enterprise "Seleznyov Tour" LLC was developed, as well as priority areas for the use of air services were identified. Based on the acquired knowledge, a new tour with the use of 9 passenger air transport "Photo-tour to Cappadocia" was developed and implemented by purchasing a quota of seats on a charter flight.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectавіатранспортen_US
dc.subjectавіакомпаніяen_US
dc.subjectквота місцьen_US
dc.subjectчартерen_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectтурпакетen_US
dc.subjectтуристичний продуктen_US
dc.subjectair transporten_US
dc.subjectairlineen_US
dc.subjectseat quotaen_US
dc.subjectcharteren_US
dc.subjecttourist enterpriseen_US
dc.subjecttourist packageen_US
dc.subjecttourist producten_US
dc.titleПослуги авіаційного пасажирського транспорту як складова туристичного продукту» ( на прикладі ТОВ « Селезньов Тур»)en_US
dc.title.alternativeThe services of passenger transport as a warehouse for a tourist product” (on the application of LTD “Seleznyov Tour”)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шашкіна О.О. Кваліфікаційна робота.pdf203,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Шашкіна О.О. Реферат.pdf485,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.