Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11690
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБановська, К.О.-
dc.date.accessioned2020-11-02T12:30:47Z-
dc.date.available2020-11-02T12:30:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11690-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра зі спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» – Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2020. Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – процес здійснення маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного господарства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів удосконалення маркетингової діяльності ресторану «Дача». Метою роботи є вивчення, аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства. У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність маркетингової діяльності ресторанного бізнесу. Аналізується стан господарської діяльності ресторану «Дача». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності ресторану «Дача». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових технологій.en_US
dc.description.abstractQualifying work on obtaining a bachelor's degree in the specialty 241 «Hotel and restaurant business» for the educational program «Hotel and restaurant business». – Odessa National Economics University. – Odessa, 2020. The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of study is the process of marketing activities in the restaurant industry. The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects of improving the marketing activity of the restaurant "Dacha". The purpose of the work is to study, analyze and improve marketing activity of restaurant establishment. The general concepts and essence of the marketing activity of the restaurant business are analyzed. The state of economic activity of the restaurant "Dacha" is analyzed. The effectiveness of the proposed measures to improve the marketing activities of the Dacha restaurant is evaluated. According to the results of the study, the feasibility of implementing these measures is substantiated. Their effectiveness is analyzed taking into account the development of modern marketing technologies.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectресторанне господарствоen_US
dc.subjectресторанen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing activitiesen_US
dc.subjectrestaurant businessen_US
dc.subjectrestauranten_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.titleОрганізація маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ресторану «Дача»en_US
dc.title.alternativeМarketing activities organization (on the example of the restaurant" Dacha ")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.