Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВигівський, В.В.-
dc.date.accessioned2020-11-02T12:39:52Z-
dc.date.available2020-11-02T12:39:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11692-
dc.description.abstractроботі розглядаються науково-теоретичні основи організації надання послуг у сфері ресторанного бізнесу, визначені резерви, види та напрями підвищення ефективності використання персоналу, охарактеризовані сучасні підходи до організації навчання персоналу. Проаналізовані основні показники виробничої діяльності ресторану «VELE ROSSE» і його персоналу. Представлені результати аналізу оцінцки фінансового стану підприємства, ефективності використання персоналу та продуктивності праці. За результатами аналізу запропонований комплекс заходів щодо пoлiпшeння викoристaння пeрсoнaлу ресторану «VELE ROSSE» - Для впровадження заходів щодо ефективності використання персоналу було запропоновано комплекс заходів: формування корпоративної культури формування цілей ресторану, визначення KPI (ключових показників ефекти́вності персоналу), застосування мобільного додатку «Helper Manager» в системі навчання персоналу.en_US
dc.description.abstractThe scientific-theoretical bases of the organization of rendering of services in the sphere of restaurant business are considered in the work, reserves, kinds and directions of increase of efficiency of use of the personnel are defined, modern approaches to the organization of training of the personnel are characterized. The main indicators of production activity of the restaurant "VELE ROSSE" and its staff are analyzed. The results of the analysis of the estimated financial condition of the enterprise, the efficiency of personnel use and labor productivity are presented. Based on the results of the analysis, a set of measures to improve the use of VELE ROSSE restaurant staff was proposed. »In the personnel training system: formation of corporate culture formation of restaurant goals, definition of KPI (key indicators of staff efficiency), application of the mobile application "Helper Manager" in the staff training system-
dc.language.isouken_US
dc.subjectкваліфікаціяen_US
dc.subjectанализen_US
dc.subjectтрудові ресурсиen_US
dc.subjectпродуктивність праціen_US
dc.subjectіндивідуальне обслуговуванняen_US
dc.subjectрентабельністьen_US
dc.subjectекономічний ефектen_US
dc.subjectорганізаційна структураen_US
dc.subjectмобільний додатокen_US
dc.subjectqualificationen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectlabor resourcesen_US
dc.subjectlabor productivityen_US
dc.subjectindividual serviceen_US
dc.subjectprofitabilityen_US
dc.subjecteconomic effecten_US
dc.subjectorganizational structureen_US
dc.subjectmobile applicationen_US
dc.titleРeзeрви пiдвищeння eфeктивнoстi викoристaння пeрсoнaлу ресторану «Vele Rosse»en_US
dc.title.alternativeReserves to increase the efficiency of the use of the staff of the restaurant "Vele Rosse"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.