Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11693
Назва: Шляхи удосконалення інформаційно-рекламної діяльності готелю на прикладі готелю «Айвазовський»
Інші назви: The ways to improve the information and advertising activities on the example of hotel "Aivazovsky»
Автори: Вілюгіна, А.С.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: готель
інформація
реклама
ефективність
готельне господарство
бізнес-готель
інформаційно-рекламна діяльність
hotel
information
advertising
efficiency
hotel management
business hotel
information and advertising activity
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – інформаційно-рекламна діяльність в готельному бізнесі. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів обґрунтування управління інформаційно-рекламною діяльністю підприємств готельного бізнесу та визначення напрямів його удосконалення на прикладі готелю «Айвазовський». Метою роботи є розробка пропозицій та заходів щодо підвищення ефективності інформаційно-рекламної діяльності готелю «Айвазовський». У роботі були розглянуті різні підходи до найбільш вагомих визначень понять «інформація» та «реклама», а також зазначені їх особливості, розглянуті фактори впливу на рівень ефективності, а також проаналізовані актуальні методи інформаційно-рекламної діяльності. Було проведено аналіз інформаційної діяльності готелів в сучасних умовах. Визначається стан господарсько-економічної діяльності готелю «Айвазовський». Оцінюється ефективність впровадження запропонованих заходів щодо підвищення ефективності інформаційно-рекламної діяльності готелю. За результатами дослідження сформульована доцільність застосування ряду заходів, направлених на підвищення ефективності інформаційно-рекламної діяльності готелю «Айвазовський».
The object of research is information and advertising activities in the hotel business. The subject of the research is a set of theoretical and practical aspects of substantiation of management of information and advertising activity of hotel business enterprises and determination of directions of its improvement on the example of hotel "Aivazovsky". The purpose of the work is to develop proposals and measures to improve the efficiency of information and advertising activities of the hotel "Aivazovsky". The paper considers various approaches to the most important definitions of "information" and "advertising", as well as their features, factors influencing the level of efficiency, as well as analyzes the current methods of information and advertising. The analysis of information activity of hotels in modern conditions was carried out. The state of economic activity of hotel "Aivazovsky" is defined. The effectiveness of the implementation of the proposed measures to improve the efficiency of information and advertising activities of the hotel is assessed. According to the results of the study, the expediency of applying a number of measures aimed at improving the efficiency of information and advertising activities of the hotel "Aivazovsky" is formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11693
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.