Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВілюгіна, А.С.-
dc.date.accessioned2020-11-02T12:45:35Z-
dc.date.available2020-11-02T12:45:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11693-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – інформаційно-рекламна діяльність в готельному бізнесі. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів обґрунтування управління інформаційно-рекламною діяльністю підприємств готельного бізнесу та визначення напрямів його удосконалення на прикладі готелю «Айвазовський». Метою роботи є розробка пропозицій та заходів щодо підвищення ефективності інформаційно-рекламної діяльності готелю «Айвазовський». У роботі були розглянуті різні підходи до найбільш вагомих визначень понять «інформація» та «реклама», а також зазначені їх особливості, розглянуті фактори впливу на рівень ефективності, а також проаналізовані актуальні методи інформаційно-рекламної діяльності. Було проведено аналіз інформаційної діяльності готелів в сучасних умовах. Визначається стан господарсько-економічної діяльності готелю «Айвазовський». Оцінюється ефективність впровадження запропонованих заходів щодо підвищення ефективності інформаційно-рекламної діяльності готелю. За результатами дослідження сформульована доцільність застосування ряду заходів, направлених на підвищення ефективності інформаційно-рекламної діяльності готелю «Айвазовський».en_US
dc.description.abstractThe object of research is information and advertising activities in the hotel business. The subject of the research is a set of theoretical and practical aspects of substantiation of management of information and advertising activity of hotel business enterprises and determination of directions of its improvement on the example of hotel "Aivazovsky". The purpose of the work is to develop proposals and measures to improve the efficiency of information and advertising activities of the hotel "Aivazovsky". The paper considers various approaches to the most important definitions of "information" and "advertising", as well as their features, factors influencing the level of efficiency, as well as analyzes the current methods of information and advertising. The analysis of information activity of hotels in modern conditions was carried out. The state of economic activity of hotel "Aivazovsky" is defined. The effectiveness of the implementation of the proposed measures to improve the efficiency of information and advertising activities of the hotel is assessed. According to the results of the study, the expediency of applying a number of measures aimed at improving the efficiency of information and advertising activities of the hotel "Aivazovsky" is formulated.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectінформаціяen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectготельне господарствоen_US
dc.subjectбізнес-готельen_US
dc.subjectінформаційно-рекламна діяльністьen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjectinformationen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjecthotel managementen_US
dc.subjectbusiness hotelen_US
dc.subjectinformation and advertising activityen_US
dc.titleШляхи удосконалення інформаційно-рекламної діяльності готелю на прикладі готелю «Айвазовський»en_US
dc.title.alternativeThe ways to improve the information and advertising activities on the example of hotel "Aivazovsky»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.