Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11695
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Le Grill»)
Інші назви: Ways to increase the competitiveness of restaurants (as an example of the restaurant «Le Grill»)
Автори: До Данг Кіеу Чінь
Дата публікації: 2020
Ключові слова: конкурентоспроможність
конкурентні переваги
конкурентне середовище
ресторан
ресторанне господарство
SWOT-аналіз
економічний ефект
термін окупності
competitiveness
competitive advantages
competitive environment
restaurant
restaurant business
restaurant business
SWOT-analysis
economic effect
payback period
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуті теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємств, визначені сутність основні фактори конкурентоспроможності підприємств, проаналізовано фактори, що впливають на конкурентоспроможність організації та досліджено основні методи оцінки конкурентоспроможності. Представлена характеристика закладу ресторанного господарства «Le Grill» та аналіз організаційно-економічної діяльності ресторану, основних показників виробничої діяльності та його фінансового стану. Визначена оцінка конкурентоспроможності ресторану «Le Grill» та проаналізовано конкурентне середовище досліджуваного закладу. За результатами аналізу запропонований комплекс заходів щодо підвищення конкурентоспроможності в ресторані «Le Grill» - відкриття літньої тераси при основному ресторані, впровадження додаткової послуги «їжа на винос», підвищення кваліфікації персоналу та інші. Обґрунтована економічна ефективність їх впровадження, що підкріплено необхідними техніко-економічними розрахунками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11695
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.