Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Le Grill»)
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі розглянуті теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємств, визначені сутність основні фактори конкурентоспроможності підприємств, проаналізовано фактори, що впливають на конкурентоспроможність організації та досліджено основні методи оцінки конкурентоспроможності.
Представлена характеристика закладу ресторанного господарства «Le Grill» та аналіз організаційно-економічної діяльності ресторану, основних показників виробничої діяльності та його фінансового стану. Визначена оцінка конкурентоспроможності ресторану «Le Grill» та проаналізовано конкурентне середовище досліджуваного закладу.
За результатами аналізу запропонований комплекс заходів щодо підвищення конкурентоспроможності в ресторані «Le Grill» - відкриття літньої тераси при основному ресторані, впровадження додаткової послуги «їжа на винос», підвищення кваліфікації персоналу та інші. Обґрунтована економічна ефективність їх впровадження, що підкріплено необхідними техніко-економічними розрахунками.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність, конкурентні переваги, конкурентне середовище, ресторан, ресторанне господарство, SWOT-аналіз, економічний ефект, термін окупності, competitiveness, competitive advantages, competitive environment, restaurant, restaurant business, restaurant business, SWOT-analysis, economic effect, payback period