Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11696
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДовженко, І.І.-
dc.date.accessioned2020-11-02T13:15:52Z-
dc.date.available2020-11-02T13:15:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11696-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів основної частини, висновків, списку використаної літератури. Об’єктом дослідження є процес формування та застосування маркетингових інновацій на підприємстві ресторанного господарства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів, пов’язаних з можливістю упровадження маркетингових інновацій на підприємстві ресторанного господарства. Проаналізовано теоретичні аспекти інноваційної діяльності підприємств ресторанного господарства, маркетингу інновацій, операційну та інноваційну діяльність на прикладі ресторану «Fog Factory». Запропоновано кілька ключових напрямків у роботі підприємства: упровадження нових методів просування продукту підприємства – маркетинг просування у соціальних мережах, робота із клієнтською базою, упровадження нового продукту – розроблено типове меню для споживачів, розраховано економічні показники щодо пропонованих заходів. Проаналізовано відмінності між службами доставки, їх особливості, конкурентів, що провадяться власну доставку їжі та профіль їхньої роботиen_US
dc.description.abstractQualification work for obtaining a bachelor's degree in specialty 241 "Hotel and restaurant business" under the program "Hotel and restaurant business" Odessa National Economic University. - Odessa, 2020 Qualification work consists of an introduction, three sections of the main part, conclusions, list of references. The object of research is the process of formation and application of marketing innovations in the restaurant business. The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects related to the possibility of introducing marketing innovations in the restaurant business. Theoretical aspects of innovative activity of restaurant enterprises, marketing of innovations, operational and innovative activity on the example of restaurant «Fog Factory» are analyzed. Several key areas in the company's work are proposed: introduction of new methods of promoting the company's product - marketing promotion on social networks, work with the customer base, introduction of a new product - developed a standard menu for consumers, calculated economic indicators of the proposed measures. The differences between delivery services, their features, competitors who carry out their own food delivery and the profile of their work are analyzed.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectінноваційна діяльністьen_US
dc.subjectмаркетинг інноваційen_US
dc.subjectресторанen_US
dc.subjectinnovationsen_US
dc.subjectinnovative activityen_US
dc.subjectmarketing of innovationsen_US
dc.subjectrestauranten_US
dc.titleМаркетингові заходи інновацій на підприємстві ресторанного господарства ( на прикладі ресторану «Fog Factory»)en_US
dc.title.alternativeMarketing measures of innovations at the restaurant business (on the example of the restaurant" Fog Factory ")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.