Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11699
Назва: Мотивація та оплата праці персоналу в готелі
Інші назви: Motivation and remuneration of hotel staff
Автори: Карачик, О.В.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: готель
мотивація
готельне господарство
персонал
мотивація персоналу
hotel
motivation
hotel management
personnel
motivation
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес підвищення ефективності функціонування готелів. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів обґрунтування шляхів підвищення ефективності функціонування готелів на прикладі готелю «Сова». Метою роботи є розробка пропозицій та заходів щодо підвищення ефективності функціонування готелю «Сова». У роботі були розглянуті різні підходи до найбільш вагомих визначень поняття «мотивація» та зазначена його сутність, розглянуті теорії мотивації праці персоналу готелю. Було проведено аналіз перспективи розвитку готелів в сучасних умовах. Визначається загальна характеристика готелю «Сова». Оцінюється аналіз економічної діяльності готелю, а також проблеми та аналіз існуючої системи мотивації та стимулювання персоналу в готелі «Сова». За результатами дослідження сформульовані шляхи вдосконалення мотивації та стимулювання персоналу в готелі «Сова»
Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The object of research is the process of improving the efficiency of hotels. The subject of the research is a set of theoretical and practical aspects of substantiation of ways to increase the efficiency of hotels on the example of the hotel "Owl".The purpose of the work is to develop proposals and measures to improve the efficiency of the hotel "Owl". The paper considers various approaches to the most important definitions of the concept of "motivation" and its essence, theories of motivation of hotel staff. The analysis of prospects of development of hotels in modern conditions was carried out. The general characteristic of hotel "Owl" is defined. The analysis of economic activity of hotel, and also problems and the analysis of the existing system of motivation and stimulation of the personnel in hotel "Owl" is estimated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11699
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карачик О.В. Кваліфікаційна робота.pdf455,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Карачик О.В. Реферат.pdf269,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.