Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11705
Назва: Дослідження поведінки споживачів послуг кав’ярень (на прикладі кав’ярень міста Ізмаїл)»
Інші назви: A Study of the Consumer Behavior of Cafes (on the example of Izmail Cafes)
Автори: Мартинова, Г.Д.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: кава
кавярні
поведінка споживачів
ринок кави
послуги
ефективність
coffee
coffee shops
consumer behavior
services
efficiency
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – поведінка споживачів послуг кав’ярень. Предметом дослідження роботи є сукупність теоретичних та практичних аспектів впливу на поведінку споживачів кав’ярень міста Ізмаїл. Метою кваліфікаційної роботи є вивчення, аналіз та вдосконалення заходів впливу на поведінку споживачів послуг кав’ярень міста Ізмаїл. У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність організації діяльності кав’ярень. Аналізується стан розвитку ринку кавярень та особливості поведінки споживачів їх послуг. Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо заохочення споживачів послуг кав’ярень. За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів та проаналізована їх ефективність
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the consumer behavior of coffee shops. The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects of influencing the behavior of coffee shops in the city of Izmail. The aim of the work is the study, analysis and improvement measures on the behavior of consumers cafés city of Izmail. The work analyzes the general concepts and the essence of organizing coffee shops. The state of the coffee market development and the peculiarities of consumer behavior of their services are analyzed. The effectiveness of the proposed measures to encourage the use of coffee services is evaluated. The results of the study formulated the feasibility of implementing these measures and analyzing their effectiveness
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11705
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.