Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинова, Г.Д.-
dc.date.accessioned2020-11-03T11:36:52Z-
dc.date.available2020-11-03T11:36:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11705-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – поведінка споживачів послуг кав’ярень. Предметом дослідження роботи є сукупність теоретичних та практичних аспектів впливу на поведінку споживачів кав’ярень міста Ізмаїл. Метою кваліфікаційної роботи є вивчення, аналіз та вдосконалення заходів впливу на поведінку споживачів послуг кав’ярень міста Ізмаїл. У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність організації діяльності кав’ярень. Аналізується стан розвитку ринку кавярень та особливості поведінки споживачів їх послуг. Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо заохочення споживачів послуг кав’ярень. За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів та проаналізована їх ефективністьen_US
dc.description.abstractThe qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the consumer behavior of coffee shops. The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects of influencing the behavior of coffee shops in the city of Izmail. The aim of the work is the study, analysis and improvement measures on the behavior of consumers cafés city of Izmail. The work analyzes the general concepts and the essence of organizing coffee shops. The state of the coffee market development and the peculiarities of consumer behavior of their services are analyzed. The effectiveness of the proposed measures to encourage the use of coffee services is evaluated. The results of the study formulated the feasibility of implementing these measures and analyzing their effectiveness-
dc.language.isouken_US
dc.subjectкаваen_US
dc.subjectкавярніen_US
dc.subjectповедінка споживачівen_US
dc.subjectринок кавиen_US
dc.subjectпослугиen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectcoffeeen_US
dc.subjectcoffee shopsen_US
dc.subjectconsumer behavioren_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.titleДослідження поведінки споживачів послуг кав’ярень (на прикладі кав’ярень міста Ізмаїл)»en_US
dc.title.alternativeA Study of the Consumer Behavior of Cafes (on the example of Izmail Cafes)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.