Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11707
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНікора, А.О.-
dc.date.accessioned2020-11-03T11:42:53Z-
dc.date.available2020-11-03T11:42:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11707-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес розробки маркетингової програми ресторану. Предметом дослідження є особливості маркетингової діяльності в сфері ресторанного бізнесу. Метою роботи аналіз і розробка основних напрямків вдосконалення маркетингової стратегії ресторану «West Side». У роботі були зазначені різні підходи до визначення поняття «стратегічний маркетинг» та розглянуті його основні аспекти, визначені особливості роботи маркетингу в сфері ресторанного бізнесу, а також проаналізовані інноваційні та дієві пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Був проведений аналіз впливу конкурентної боротьби на управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначається стан господарсько-економічної діяльності ресторану «West Side». Оцінюється ефективність впровадження запропонованих заходів щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності ресторану. За результатами дослідження сформульована доцільність та пріоритетність впровадження ряду запропонованих маркетингових заходів. Проаналізована ефективність даних пропозицій з урахуванням показників прибутку та витрат на застосування заходів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectресторанen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectекономічна діяльністьen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectrestauranten_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectadvertisementen_US
dc.subjecteconomic activityen_US
dc.titleРозробка маркетингової стратегії підприємства (на прикладі ресторану «West Side»en_US
dc.title.alternativeDevelopment of marketing strategy of enterprise (is on the example of restaurant «West Side»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нікора А.О. Кваліфікаційна робота.pdf259,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Нікора А.О. Реферат.pdf157,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.