Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетросян, Д.А.-
dc.date.accessioned2020-11-03T12:06:23Z-
dc.date.available2020-11-03T12:06:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11711-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи комунікаційної політики закладів ресторанного господарства, визначені сутність, поняття та види маркетингових комунікацій, охарактеризовано роль маркетингових комунікацій в досягненні цілей підприємств ресторанного господарства. Проаналізовані основні економічні та фінансові показники діяльності ресторану «Тавернетта». Представлені результати аналізу використання маркетингових комунікацій в ресторані. За результатами аналізу запропонований комплекс заходів щодо удосконалення та підвищення ефективності маркетингових комунікацій в ресторані «Тавернетта». Обґрунтована економічна ефективність їх впровадження, що підкріплено необхідними техніко-економічними розрахункамиen_US
dc.description.abstractThe article considers the theoretical foundations of communication policy of restaurants, defines the essence, concepts and types of marketing communications, describes the role of marketing communications in achieving the goals of restaurant enterprises. The main economic and financial indicators of the restaurant "Tavernetta" are analyzed. The results of the analysis of the use of marketing communications in the restaurant are presented. According to the results of the analysis, a set of measures is proposed to improve and enhance the effectiveness of marketing communications in the restaurant "Tavernetta". The economic efficiency of their implementation is substantiated, which is supported by the necessary technical and economic calculations.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectресторанне господарствоen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectзасоби комунікаціїen_US
dc.subjectканали комунікаціїen_US
dc.subjectкомунікаційна політикаen_US
dc.subjectекономічний ефектen_US
dc.subjectтермін окупностіen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectrestaurant businessen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmeans of communicationen_US
dc.subjectcommunication channelsen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.subjecteconomic effecten_US
dc.subjectpayback perioden_US
dc.titleМаркетингові комунікації закладів ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Тавернетта»)en_US
dc.title.alternativeMarketing communications of restaurants (as an example of the restaurant "Tavernetta")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.