Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11712
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Бернардацці»)
Інші назви: Improvement of marketing activity at restaurant enterprises (on the example of the restaurant «Bernardazzi»)
Автори: Петрусевич, Т.В.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетинг
маркетингові комунікації
маркетинговий аналіз
ресторанне господарство
ресторан
marketing
marketing communications
marketing analysis
restaurant business
restaurant
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – процес здійснення маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного господарства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів вдосконалення маркетингової діяльності ресторану «Бернардацці». Метою роботи є вивчення маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного господарства та визначення основних напрямків її удосконалення на прикладі ресторану «Бернардаццi». У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного бізнесу. Аналізується стан господарської та маркетингової діяльності ресторану «Бернардацці». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності ресторану «Бернардацці». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the process of marketing activities at restaurants. The subject of the research is a set of theoretical and practical aspects of improving the marketing activities of the restaurant «Bernardazzi». The aim is to study marketing activities at the restaurants and determine the main directions of its improvement on the example of the restaurant «Bernardazzi». In this work the general concepts and essence of marketing activity in the enterprises of restaurant business are analyzed. The state of economic and marketing activity of the restaurant «Bernardazzi» is analyzed. The effectiveness of the proposed measures to improve the marketing activities of the restaurant «Bernardazzi» is evaluated. The results of the study formulated the feasibility of the implementation of the above measures. It analyzes its efficiency, taking into account the development of modern marketing communication technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11712
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.