Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11712
Title: Удосконалення маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Бернардацці»)
Other Titles: Improvement of marketing activity at restaurant enterprises (on the example of the restaurant «Bernardazzi»)
Authors: Петрусевич, Т.В.
Issue Date: 2020
Keywords: маркетинг
маркетингові комунікації
маркетинговий аналіз
ресторанне господарство
ресторан
marketing
marketing communications
marketing analysis
restaurant business
restaurant
Abstract: Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – процес здійснення маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного господарства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів вдосконалення маркетингової діяльності ресторану «Бернардацці». Метою роботи є вивчення маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного господарства та визначення основних напрямків її удосконалення на прикладі ресторану «Бернардаццi». У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного бізнесу. Аналізується стан господарської та маркетингової діяльності ресторану «Бернардацці». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності ресторану «Бернардацці». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the process of marketing activities at restaurants. The subject of the research is a set of theoretical and practical aspects of improving the marketing activities of the restaurant «Bernardazzi». The aim is to study marketing activities at the restaurants and determine the main directions of its improvement on the example of the restaurant «Bernardazzi». In this work the general concepts and essence of marketing activity in the enterprises of restaurant business are analyzed. The state of economic and marketing activity of the restaurant «Bernardazzi» is analyzed. The effectiveness of the proposed measures to improve the marketing activities of the restaurant «Bernardazzi» is evaluated. The results of the study formulated the feasibility of the implementation of the above measures. It analyzes its efficiency, taking into account the development of modern marketing communication technologies.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11712
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.