Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11716
Назва: Організація праці та підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства
Інші назви: Organization of work and improving the quality of service at the restaurant business
Автори: Царенко, А.В.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: організація праці
якість послуг
якість обслуговування
підприємство ресторанного господарства
функціональні обов’язки
organization of work
quality of services
quality of service
restaurant business
functional responsibilities
Короткий огляд (реферат): списку використаної літератури. Об’єктом дослідження є процес надання послуг та організації праці на підприємстві ресторанного господарства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів, пов’язаних із удосконаленням організації праці та підвищенням якості обслуговування на прикладі одного з підприємств ресторанного господарства. Проаналізовано теоретичні аспекти організації праці та принципи оцінювання якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства. Проведено оцінку виробничої діяльності, організаційної структури управління підприємством, проведено опитування серед споживачів та персоналу щодо якості надання послуг. Запропоновано періодично проводити оцінку якості послуг, розробку та провадження чітких критеріїв розподілу функціональних обов’язків, складання карт фотографії роботи працівника з метою нормування робочого часу, напрямки коригування стимулів та організації праці персоналу
Qualification work consists of an introduction, three sections of the main part, conclusions, list of references. The object of research is the process of providing services and organization of work in the restaurant business. The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects related to improving the organization of work and improving the quality of service on the example of one of the restaurant companies. Theoretical aspects of labor organization and principles of assessing the quality of service at the restaurant business are analyzed. An assessment of production activities, organizational structure of enterprise management, a survey of consumers and staff on the quality of services. It is proposed to periodically assess the quality of services, develop and implement clear criteria for the distribution of functional responsibilities, mapping photos of the employee's work in order to normalize working hours, directions for adjusting incentives and organization of staff work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11716
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Царенко А.В. Кваліфікаційна робота.pdf396,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Царенко А.В. Реферат.pdf442,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.