Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11717
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧабан, В.М.-
dc.date.accessioned2020-11-03T12:31:31Z-
dc.date.available2020-11-03T12:31:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11717-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процес визначення якості надання послуг в готелі «IL Decameron». У роботі розглянуто сутність та особливості якості надання готельних послуг; вивчено основні підходи до якості обслуговування в готелях; систематизовано основні методи оцінки якості надання послуг на підприємствах готельного господарства. В аналітичній частині розглянуто організаційно-економічну характеристику діяльності готелю «IL Decameron»; зроблено визначення якості надання послуг у цьому засобі розміщення за певною методикою; проведено оцінку конкурентної позиції готелю зроблено аналіз інфраструктури, призначеної для організації ділового туризму в Одеській «IL Decameron» для вивчення можливостей щодо ідвищення якості надання послуг. Внесені пропозиції спрямовані на підвищення якості надання послуг в готелі «IL Decameron». Розроблено комплекс заходів щодо підвищення кваліфікації персоналу та вдосконалення елементів системи автоматизації в готелі «IL Decameron» та зроблено їх економічне обґрунтування.en_US
dc.description.abstractQualification work consists of three sections. The object of research is the process of determining the quality of service in the hotel «ILDecameron». The article considers the essence and features of the quality of hotel services; the basic approaches to quality of service in hotels are being studied; the main methods of assessing the quality of service provision at the hotel industry are being systematized. The analytical part considers the organizational and economic characteristics of the hotel «IL Decameron»; the quality of service provision in this means of accommodation is determined according to a certain method; an assessment of the competitive position of the hotel was made, an analysis of the infrastructure designed for the organization of business tourism in Odessa «IL Decameron» to explore opportunities to improve the quality of service. The suggestions are aimed at improving the quality of services at the hotel «IL Decameron». A set of measures to improve the skills of staff and improve the elements of the automation system in the hotel «IL Decameron» and made their economic justification.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectготельні послугиen_US
dc.subjectякість надання готельних послугen_US
dc.subjectметоди оцінки якості надання готельних послугen_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectпідприємство готельного господарстваen_US
dc.subjecthotel servicesen_US
dc.subjectquality of hotel servicesen_US
dc.subjectmethods of assessing the quality of hotel servicesen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjecthotel businessen_US
dc.subjectготельно-ресторанна справа-
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу-
dc.titleWays to improve the quality of services at the hotel industry (the example is hotel «IL Decameron»)en_US
dc.title.alternativeШляхи підвищення якості надання послуг на підприємстві готельного господарства (на прикладі готелю «IL Decameron»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чабан В.М. Кваліфікаційна робота.pdf550,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Чабан В.М. Реферат.pdf224,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.