Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11720
Title: Особливості маркетингової діяльності закладів ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Хінкальня»)
Other Titles: Features of restaurants marketing activities (on the example of the restaurant "Khinkalnya")"
Authors: Шеремет, Є.О.
Issue Date: 2020
Keywords: маркетинг
ресторанні послуги
політика продаж
маркетингові комунікації
marketing
restaurant services
sales policy
marketing communications
готельно-ресторанна справа
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингу в ресторанному господарстві. Визначено особливості комплексу маркетингу в сфері ресторанних послуг. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ресторану «Хінкальня», наведено його організацій- ну структуру. Запропоновано напрями удосконалення маркетингової діяльності за рахунок змінення полі- тики продаж, переорієнтації_на нових постачальників сировини
The work deals with the theoretical of marketing in the restaurant industry. The peculiarities of the marketing complex in the field of restaurant services are determined. Author analysis the economic and marketing activities of the restaurant "Khinkalnya", its organizational structure is given. The directions of improvement of marketing activity at the expense of change of a policy of sale, reorientation on new suppliers of raw materials are offered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11720
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шеремет Є.О. Кваліфікаційна робота.pdf177,56 kBAdobe PDFView/Open
Шеремет Є.О. Реферат.pdf88,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.