Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11720
Назва: Особливості маркетингової діяльності закладів ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Хінкальня»)
Інші назви: Features of restaurants marketing activities (on the example of the restaurant "Khinkalnya")"
Автори: Шеремет, Є.О.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетинг
ресторанні послуги
політика продаж
маркетингові комунікації
marketing
restaurant services
sales policy
marketing communications
готельно-ресторанна справа
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингу в ресторанному господарстві. Визначено особливості комплексу маркетингу в сфері ресторанних послуг. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ресторану «Хінкальня», наведено його організацій- ну структуру. Запропоновано напрями удосконалення маркетингової діяльності за рахунок змінення полі- тики продаж, переорієнтації_на нових постачальників сировини
The work deals with the theoretical of marketing in the restaurant industry. The peculiarities of the marketing complex in the field of restaurant services are determined. Author analysis the economic and marketing activities of the restaurant "Khinkalnya", its organizational structure is given. The directions of improvement of marketing activity at the expense of change of a policy of sale, reorientation on new suppliers of raw materials are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11720
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.