Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11723
Назва: Стан і тенденції розвитку ринку споживчих товарів в Україні
Інші назви: State and development trends of the consumer goods market in Ukraine
Автори: Самотоєнкова, О.В.
Samotoenkova, E.
Бібліографічний опис: Самотоєнкова О. В. Стан і тенденції розвитку ринку споживчих товарів в Україні / О. В. Самотоєнкова // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2019. – № 7-8 (270-271). – С. 104-118.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: споживчий ринок
купівельний попит
роздрібний товарооборот
динаміка
структура
consumer market
purchasing demand
retail turnover
dynamics
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто процеси функціонування ринку споживчих товарів в Україні, висвітлено основні проблеми та чинники, що впливають на стан і розвиток споживчого ринку. Наведено окремі групи чинників, зокрема демографічні, соціально-економічні, географічні та кліматичні, психологічні. Визначено, що основним показником, який характеризує стан і розвиток споживчого ринку, є оборот роздрібної торгівлі, у складі якого виокремлюють роздрібний товарооборот юридичних осіб, тобто підприємств роздрібної торгівлі та фізичних осіб-підприємців, основним видом економічної діяльності яких є роздрібна торгівля. Проведено аналіз динаміки роздрібного товарообороту підприємств роздрібної торгівлі в діючих і порівняних цінах за період 2010-2018 роки. Вивчено структуру роздрібного товарообороту підприємств роздрібної торгівлі за видами товарів, зроблено висновки щодо не суттєвості змін та напряму, які відбулися за аналізований період.
The article discusses the processes of functioning of the consumer goods market in Ukraine, highlights the main problems and factors affecting the state and development of the consumer market. Separate groups of factors are identified, particularly demographic, socio-economic, geographical and climatic, psychological factors. It is determined that the main indicator is characterizing the state and development of the consumer market is the retail trade turnover, which includes retail trade turnover of legal entities, which is, retail trade enterprises and individuals - entrepreneurs, whose main economic activity is retail trade. Were made an analysis of the dynamics of retail trade turnover of retail enterprises in current and comparable prices for the period 2010-2018.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11723
Інші ідентифікатори: DOI: 10.32680/2409‑9260‑2019‑7‑8‑270‑271‑104‑118
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стан і тенденції розвитку ринку споживчих товарів в Україні.pdf537,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.