Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11723
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамотоєнкова, О.В.-
dc.contributor.authorSamotoenkova, E.-
dc.date.accessioned2020-11-04T08:20:55Z-
dc.date.available2020-11-04T08:20:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifierУДК 311:346.548-
dc.identifierJEL Classification: P420-
dc.identifier.citationСамотоєнкова О. В. Стан і тенденції розвитку ринку споживчих товарів в Україні / О. В. Самотоєнкова // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2019. – № 7-8 (270-271). – С. 104-118.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11723-
dc.description.abstractУ статті розглянуто процеси функціонування ринку споживчих товарів в Україні, висвітлено основні проблеми та чинники, що впливають на стан і розвиток споживчого ринку. Наведено окремі групи чинників, зокрема демографічні, соціально-економічні, географічні та кліматичні, психологічні. Визначено, що основним показником, який характеризує стан і розвиток споживчого ринку, є оборот роздрібної торгівлі, у складі якого виокремлюють роздрібний товарооборот юридичних осіб, тобто підприємств роздрібної торгівлі та фізичних осіб-підприємців, основним видом економічної діяльності яких є роздрібна торгівля. Проведено аналіз динаміки роздрібного товарообороту підприємств роздрібної торгівлі в діючих і порівняних цінах за період 2010-2018 роки. Вивчено структуру роздрібного товарообороту підприємств роздрібної торгівлі за видами товарів, зроблено висновки щодо не суттєвості змін та напряму, які відбулися за аналізований період.en_US
dc.description.abstractThe article discusses the processes of functioning of the consumer goods market in Ukraine, highlights the main problems and factors affecting the state and development of the consumer market. Separate groups of factors are identified, particularly demographic, socio-economic, geographical and climatic, psychological factors. It is determined that the main indicator is characterizing the state and development of the consumer market is the retail trade turnover, which includes retail trade turnover of legal entities, which is, retail trade enterprises and individuals - entrepreneurs, whose main economic activity is retail trade. Were made an analysis of the dynamics of retail trade turnover of retail enterprises in current and comparable prices for the period 2010-2018.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectспоживчий ринокen_US
dc.subjectкупівельний попитen_US
dc.subjectроздрібний товарооборотen_US
dc.subjectдинамікаen_US
dc.subjectструктураen_US
dc.subjectconsumer marketen_US
dc.subjectpurchasing demanden_US
dc.subjectretail turnoveren_US
dc.subjectdynamicsen_US
dc.subjectстаттяen_US
dc.titleСтан і тенденції розвитку ринку споживчих товарів в Україніen_US
dc.title.alternativeState and development trends of the consumer goods market in Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.32680/2409‑9260‑2019‑7‑8‑270‑271‑104‑118-
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці
№ 7-8 (270-271)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стан і тенденції розвитку ринку споживчих товарів в Україні.pdf537,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.