Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11725
Назва: Інтернет-комунікації закладів вищої освіти
Інші назви: Internet communications of higher education institutions
Автори: Жарська, І.О.
Zhars’ka, I.
Бібліографічний опис: Жарська І. О. Інтернет-комунікації закладів вищої освіти / І. О. Жарська // Теоретичні та практичні аспекти соціально-економічних наукових досліджень: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 30 жовтня 2020 року). – Київ, 2020.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетингові комунікації
маркетинг освітніх послуг
маркетинг у соціальних медіа
заклад вищої освіти
цільова аудиторія
ринок освітніх послуг
marketing communications
educational services marketing
Social Media Marketing
institution of higher education
target audience
market of educational services
тези доповідей
Короткий огляд (реферат): Розроблено концепцію формування системи маркетингових комунікацій закладів вищої освіти в мережі Інтернет у вигляді ланцюжка трьох взаємопов’язаних напрямів діяльності: реклама у соціальних мережах, детальна інформація про спеціальності та освітні програми на офіційному сайті ЗВО і публікації у соціальних мережах та Telegram-каналі ЗВО. Доведено, що сьогодні акаунт ЗВО у соціальних мережах має виконувати функцію універсального call-центру, який може консультувати абітурієнтів усіх категорій та їх батьків із будь-яких питань, пов’язаних як зі вступом, так і з майбутнім навчанням і специфікою спеціальностей у режимі 24х7.
The concept of formation of the marketing communication system of higher education institutions on the Internet in the form of a chain of three interrelated areas of activity was developed: advertising on social networks, detailed information on specialties and educational programs on the official site of institution of higher education and publications on social networks and Telegram-channel of university. It is proved that today university account on social networks should act as a universal call center, which can advise entrants of all ages and other categories and their parents on any issues related to both entry and future education and specialty of specialties in 24x7 mode.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11725
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтернет-комунікації закладів вищої освіти.pdf289,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.