Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11725
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorZhars’ka, I.-
dc.date.accessioned2020-11-04T08:57:27Z-
dc.date.available2020-11-04T08:57:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Інтернет-комунікації закладів вищої освіти / І. О. Жарська // Теоретичні та практичні аспекти соціально-економічних наукових досліджень: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 30 жовтня 2020 року). – Київ, 2020.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11725-
dc.description.abstractРозроблено концепцію формування системи маркетингових комунікацій закладів вищої освіти в мережі Інтернет у вигляді ланцюжка трьох взаємопов’язаних напрямів діяльності: реклама у соціальних мережах, детальна інформація про спеціальності та освітні програми на офіційному сайті ЗВО і публікації у соціальних мережах та Telegram-каналі ЗВО. Доведено, що сьогодні акаунт ЗВО у соціальних мережах має виконувати функцію універсального call-центру, який може консультувати абітурієнтів усіх категорій та їх батьків із будь-яких питань, пов’язаних як зі вступом, так і з майбутнім навчанням і специфікою спеціальностей у режимі 24х7.en_US
dc.description.abstractThe concept of formation of the marketing communication system of higher education institutions on the Internet in the form of a chain of three interrelated areas of activity was developed: advertising on social networks, detailed information on specialties and educational programs on the official site of institution of higher education and publications on social networks and Telegram-channel of university. It is proved that today university account on social networks should act as a universal call center, which can advise entrants of all ages and other categories and their parents on any issues related to both entry and future education and specialty of specialties in 24x7 mode.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectмаркетинг освітніх послугen_US
dc.subjectмаркетинг у соціальних медіаen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectцільова аудиторіяen_US
dc.subjectринок освітніх послугen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjecteducational services marketingen_US
dc.subjectSocial Media Marketingen_US
dc.subjectinstitution of higher educationen_US
dc.subjecttarget audienceen_US
dc.subjectmarket of educational servicesen_US
dc.subjectтези доповідейen_US
dc.titleІнтернет-комунікації закладів вищої освітиen_US
dc.title.alternativeInternet communications of higher education institutionsen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтернет-комунікації закладів вищої освіти.pdf289,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.