Вплив референтних груп на прийняття рішень у сфері освітніх послуг
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Розглянуто зміст основних форм впливу референтних груп на прийняття рішень абітурієнтами у сфері освітніх послуг. Визначено фактори, які впливають на вибір навчального закладу, за допомогою опитування студентів-першокурсників Одеського національного економічного університету. Доведено, що інструменти Інтернет-маркетингу сьогодні відіграють вирішальну роль у комунікаціях з абітурієнтами.
The content of the main forms of influence of reference groups on decision-making by entrants in the field of educational services is considered. The factors influencing the choice of educational institution are determined by means of a survey of first-year students of Odessa National Economic University. It is proved that Internet marketing tools today play a crucial role in communication with entrants.
The content of the main forms of influence of reference groups on decision-making by entrants in the field of educational services is considered. The factors influencing the choice of educational institution are determined by means of a survey of first-year students of Odessa National Economic University. It is proved that Internet marketing tools today play a crucial role in communication with entrants.
Description
Keywords
маркетингові комунікації, маркетинг освітніх послуг, маркетинг у соціальних медіа, заклад вищої освіти, цільова аудиторія, ринок освітніх послуг, marketing communications, educational services marketing, Social Media Marketing, institution of higher education, target audience, market of educational services, тези доповідей
Citation
Жарська І. О. Вплив референтних груп на прийняття рішень у сфері освітніх послуг / І. О. Жарська // Економічні та соціальні інновації як фактор розвитку економіки: тези доп. IІI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Запоріжжя, 31 жовтня 2020 року). – Запоріжжя, 2020.