Вплив референтних груп на прийняття рішень у сфері освітніх послуг

Abstract

Розглянуто зміст основних форм впливу референтних груп на прийняття рішень абітурієнтами у сфері освітніх послуг. Визначено фактори, які впливають на вибір навчального закладу, за допомогою опитування студентів-першокурсників Одеського національного економічного університету. Доведено, що інструменти Інтернет-маркетингу сьогодні відіграють вирішальну роль у комунікаціях з абітурієнтами.
The content of the main forms of influence of reference groups on decision-making by entrants in the field of educational services is considered. The factors influencing the choice of educational institution are determined by means of a survey of first-year students of Odessa National Economic University. It is proved that Internet marketing tools today play a crucial role in communication with entrants.

Description

Citation

Жарська І. О. Вплив референтних груп на прийняття рішень у сфері освітніх послуг / І. О. Жарська // Економічні та соціальні інновації як фактор розвитку економіки: тези доп. IІI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Запоріжжя, 31 жовтня 2020 року). – Запоріжжя, 2020.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By