Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11726
Title: Вплив референтних груп на прийняття рішень у сфері освітніх послуг
Other Titles: Influence of reference groups on decision-making in the field of educational services
Authors: Жарська, І.О.
Zhars’ka, I.
Citation: Жарська І. О. Вплив референтних груп на прийняття рішень у сфері освітніх послуг / І. О. Жарська // Економічні та соціальні інновації як фактор розвитку економіки: тези доп. IІI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Запоріжжя, 31 жовтня 2020 року). – Запоріжжя, 2020.
Issue Date: 2020
Keywords: маркетингові комунікації
маркетинг освітніх послуг
маркетинг у соціальних медіа
заклад вищої освіти
цільова аудиторія
ринок освітніх послуг
marketing communications
educational services marketing
Social Media Marketing
institution of higher education
target audience
market of educational services
тези доповідей
Abstract: Розглянуто зміст основних форм впливу референтних груп на прийняття рішень абітурієнтами у сфері освітніх послуг. Визначено фактори, які впливають на вибір навчального закладу, за допомогою опитування студентів-першокурсників Одеського національного економічного університету. Доведено, що інструменти Інтернет-маркетингу сьогодні відіграють вирішальну роль у комунікаціях з абітурієнтами.
The content of the main forms of influence of reference groups on decision-making by entrants in the field of educational services is considered. The factors influencing the choice of educational institution are determined by means of a survey of first-year students of Odessa National Economic University. It is proved that Internet marketing tools today play a crucial role in communication with entrants.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11726
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.