Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorZhars’ka, I.-
dc.date.accessioned2020-11-04T09:06:33Z-
dc.date.available2020-11-04T09:06:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Вплив референтних груп на прийняття рішень у сфері освітніх послуг / І. О. Жарська // Економічні та соціальні інновації як фактор розвитку економіки: тези доп. IІI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Запоріжжя, 31 жовтня 2020 року). – Запоріжжя, 2020.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11726-
dc.description.abstractРозглянуто зміст основних форм впливу референтних груп на прийняття рішень абітурієнтами у сфері освітніх послуг. Визначено фактори, які впливають на вибір навчального закладу, за допомогою опитування студентів-першокурсників Одеського національного економічного університету. Доведено, що інструменти Інтернет-маркетингу сьогодні відіграють вирішальну роль у комунікаціях з абітурієнтами.en_US
dc.description.abstractThe content of the main forms of influence of reference groups on decision-making by entrants in the field of educational services is considered. The factors influencing the choice of educational institution are determined by means of a survey of first-year students of Odessa National Economic University. It is proved that Internet marketing tools today play a crucial role in communication with entrants.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectмаркетинг освітніх послугen_US
dc.subjectмаркетинг у соціальних медіаen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectцільова аудиторіяen_US
dc.subjectринок освітніх послугen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjecteducational services marketingen_US
dc.subjectSocial Media Marketingen_US
dc.subjectinstitution of higher educationen_US
dc.subjecttarget audienceen_US
dc.subjectmarket of educational servicesen_US
dc.subjectтези доповідейen_US
dc.titleВплив референтних груп на прийняття рішень у сфері освітніх послугen_US
dc.title.alternativeInfluence of reference groups on decision-making in the field of educational servicesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.