Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоячко, В.В.-
dc.date.accessioned2020-11-04T11:39:30Z-
dc.date.available2020-11-04T11:39:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11736-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів. Об’єкт дослідження – туристичне підприємство Sun Travel Plus, основним видом діяльності якого є надання туристичних послуг. У роботі розглянуто теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю туристичної фірми. Визначено особливості функціонування ринку туристичних послуг. Проаналізовано конкурентне середовища туристичного підприємства та виявлено основні чинники, які впливають на попит. Запропоновано заходи з покращення якості послуг, які підвищать конкурентоспроможність туристичної фірмиen_US
dc.description.abstractThesis consists of two chapters. Object of study is tourist enterprise Sun Travel Plus, whose main activity is the provision of tourist services. The qualifying paper considers the theoretical aspects of managing the competitiveness of a travel agency. Features of functioning of the market of tourist services are considered. The competitive environment of the tourist enterprise is analyzed and the main factors influencing the demand are identified. Measures to improve the quality of services that will increase the competitiveness of the travel company are proposed-
dc.language.isouken_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectтуристична діяльністьen_US
dc.subjectвнутрішній туризмen_US
dc.subjectEFAS-аналізen_US
dc.subjectрекламні заходиen_US
dc.subjectтехнологічна картаen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.subjecttourist activityen_US
dc.subjectdomestic tourismen_US
dc.subjectEFAS analysisen_US
dc.subjectadvertising eventsen_US
dc.subjecttechnological mapen_US
dc.titleУправління конкурентоспроможністю туристичної фірмиen_US
dc.title.alternativeManagement of competitiveness of a travel agencyen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Боячко В.В. Реферат.pdf180,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Боячко В.В. Кваліфікаційна робота.pdf272,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.