Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11738
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолчкова, Є.С.-
dc.date.accessioned2020-11-04T11:45:21Z-
dc.date.available2020-11-04T11:45:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11738-
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано теоретичні аспекти конкурентоспроможності продукції, досліджено методики її оцінювання, розглянуто історичний концепції становлення конкурентоспроможності продукції як категорії, проаналізовано модель процесу управління конкурентоспроможністю продукції на стратегічному та оперативному рівнях. У другому розділі надано загальну характеристику діяльності ПП «Агро-Адмірал», проведено фінансовий аналіз підприємства, оцінено якість та конкурентоспроможність засобів захисту рослин «Agromar», запропоновано проведення маркетингових заходів для підвищення впізнаваності компанії на ринку та підвищення конкурентоспроможності продукціїen_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of product competitiveness, exploring methods for its evaluation, historical concept of product competiveness as a category, model of the process of product competitiveness management at the strategic and operational levels. The second section consists of analysis of business activity of PE “Agro-Admiral”, financial analysis of the enterprise, assessing the quality and competitiveness of plant protection products “Agromar”. In this work marketing activities in order to increase recognition of the PE “Agro-Admiral” on the market and product competitiveness was proposed-
dc.language.isouken_US
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїen_US
dc.subjectуправління конкурентоспроможністю продукціїen_US
dc.subjectінтегральний показникen_US
dc.subjectякість продукціїen_US
dc.subjectринок добрив Україниen_US
dc.subjectшкала Харрінгтонаen_US
dc.subjectproduct competitivenessen_US
dc.subjectproduct competitiveness managementen_US
dc.subjectintegrated indicatoren_US
dc.subjectproduct qualityen_US
dc.subjectUkrainian fertilizer marketen_US
dc.subjectHarrington scaleen_US
dc.titleУправління конкурентоспроможністю продукції на ринку мінеральних добривen_US
dc.title.alternativeManagement of product competitiveness on the market of mineral fertilizersen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Боячко В.В. Реферат.pdf180,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Боячко В.В. Кваліфікаційна робота.pdf272,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.