Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11743
Назва: Управління зовнішніми комунікаціями торгового підприємства
Інші назви: Management of external communications of a trading company
Автори: Гулько, В.В.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: комунікації
торгове підприємство
управління
ефективність web-система
реклама
communications
trade enterprise
management
efficiency of web-system
advertising
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління зовнішніми комунікаціями торгового підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність, ділове середовище та ефективність зовнішніх комунікацій ТОВ "ТЕМА МОДА ЮКРЕЙН". Запропоновано заходи з управління зовнішніми комунікаціями ТОВ "ТЕМА МОДА ЮКРЕЙН", що полягають у проведенні рекламної компанії в мережі Інтернет
The paper considers the theoretical aspects of management of external communications of a trading company. The financial and economic activity, business environment and efficiency of external communications of «TEMA MODA UKRAINE» are analyzed. Measures for the management of external communications of «TEMA MODA UKRAINE» are proposed, which consist in conducting an advertising campaign on the Internet.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11743
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гулько В.В. Кваліфікаційна робота.pdf811,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Гулько В.В. Реферат.pdf653,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.