Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11743
Title: Управління зовнішніми комунікаціями торгового підприємства
Other Titles: Management of external communications of a trading company
Authors: Гулько, В.В.
Issue Date: 2020
Keywords: комунікації
торгове підприємство
управління
ефективність web-система
реклама
communications
trade enterprise
management
efficiency of web-system
advertising
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління зовнішніми комунікаціями торгового підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність, ділове середовище та ефективність зовнішніх комунікацій ТОВ "ТЕМА МОДА ЮКРЕЙН". Запропоновано заходи з управління зовнішніми комунікаціями ТОВ "ТЕМА МОДА ЮКРЕЙН", що полягають у проведенні рекламної компанії в мережі Інтернет
The paper considers the theoretical aspects of management of external communications of a trading company. The financial and economic activity, business environment and efficiency of external communications of «TEMA MODA UKRAINE» are analyzed. Measures for the management of external communications of «TEMA MODA UKRAINE» are proposed, which consist in conducting an advertising campaign on the Internet.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11743
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гулько В.В. Кваліфікаційна робота.pdf811,76 kBAdobe PDFView/Open
Гулько В.В. Реферат.pdf653,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.