Управління потенціалом підприємства ТОВ «Телекарт - Прилад»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглядаються теоретичні аспекти _Дослідження та управління потенціалом підприємства Проаналізовано Складові потенціалу ТОВ «Телекарт-Прилад», визначено слабкість локально маркетингового потенціалу, проаналізовано товарний портфель, як основну складову маркетингового потенціалу, та можливість розвитку його в залежності від факторів зовнішнього та внутрішнього середовища. Запропоновано Відкриття магазину роздрібної торгівлі, просування товарного асортименту з поступовим його розширенням
Potential components of LLC «Telekart-Prylad», defined weakness of local marketing potential, analyzed product portfolio as the main component of marketing potential, and the possibility of its development depending on factors of external and internal environments. Suggest Opening of a retail store, promotion of the product range with its gradual expansion.
product portfolio

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються