Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11751
Назва: | Управління потенціалом підприємства ТОВ «Телекарт - Прилад» |
Автори: | Кропивко, О.О. |
Дата публікації: | 2020 |
Ключові слова: | потенціал локальний потенціал складові потенціалу товарний портфель матриця БКГ SWOT-аналіз грошові потоки potential local potential components of potential BCG matrix SWOT analysis cash flows |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти _Дослідження та управління потенціалом підприємства
Проаналізовано Складові потенціалу ТОВ «Телекарт-Прилад», визначено слабкість локально маркетингового потенціалу, проаналізовано товарний портфель, як основну складову маркетингового потенціалу, та можливість розвитку його в залежності від факторів зовнішнього та внутрішнього середовища.
Запропоновано Відкриття магазину роздрібної торгівлі, просування товарного асортименту з поступовим його розширенням Potential components of LLC «Telekart-Prylad», defined weakness of local marketing potential, analyzed product portfolio as the main component of marketing potential, and the possibility of its development depending on factors of external and internal environments. Suggest Opening of a retail store, promotion of the product range with its gradual expansion. product portfolio |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11751 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кропивко О.О. Реферат.pdf | 628,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Кропивко О.О. Кваліфікаційна робота.pdf | 463,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.