Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11751
Назва: Управління потенціалом підприємства ТОВ «Телекарт - Прилад»
Автори: Кропивко, О.О.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: потенціал
локальний потенціал
складові потенціалу
товарний портфель
матриця БКГ
SWOT-аналіз
грошові потоки
potential
local potential
components of potential
BCG matrix
SWOT analysis
cash flows
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти _Дослідження та управління потенціалом підприємства Проаналізовано Складові потенціалу ТОВ «Телекарт-Прилад», визначено слабкість локально маркетингового потенціалу, проаналізовано товарний портфель, як основну складову маркетингового потенціалу, та можливість розвитку його в залежності від факторів зовнішнього та внутрішнього середовища. Запропоновано Відкриття магазину роздрібної торгівлі, просування товарного асортименту з поступовим його розширенням
Potential components of LLC «Telekart-Prylad», defined weakness of local marketing potential, analyzed product portfolio as the main component of marketing potential, and the possibility of its development depending on factors of external and internal environments. Suggest Opening of a retail store, promotion of the product range with its gradual expansion.
product portfolio
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11751
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.