Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11751
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКропивко, О.О.-
dc.date.accessioned2020-11-04T13:28:30Z-
dc.date.available2020-11-04T13:28:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11751-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти _Дослідження та управління потенціалом підприємства Проаналізовано Складові потенціалу ТОВ «Телекарт-Прилад», визначено слабкість локально маркетингового потенціалу, проаналізовано товарний портфель, як основну складову маркетингового потенціалу, та можливість розвитку його в залежності від факторів зовнішнього та внутрішнього середовища. Запропоновано Відкриття магазину роздрібної торгівлі, просування товарного асортименту з поступовим його розширеннямen_US
dc.description.abstractPotential components of LLC «Telekart-Prylad», defined weakness of local marketing potential, analyzed product portfolio as the main component of marketing potential, and the possibility of its development depending on factors of external and internal environments. Suggest Opening of a retail store, promotion of the product range with its gradual expansion.-
dc.description.abstractproduct portfolio-
dc.language.isouken_US
dc.subjectпотенціалen_US
dc.subjectлокальний потенціалen_US
dc.subjectскладові потенціалуen_US
dc.subjectтоварний портфельen_US
dc.subjectматриця БКГen_US
dc.subjectSWOT-аналізen_US
dc.subjectгрошові потокиen_US
dc.subjectpotentialen_US
dc.subjectlocal potential-
dc.subjectcomponents of potential-
dc.subjectBCG matrix-
dc.subjectSWOT analysis-
dc.subjectcash flows-
dc.titleУправління потенціалом підприємства ТОВ «Телекарт - Прилад»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.