Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11758
Назва: Управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку виноробної продукції
Інші назви: Managing the competitiveness of enterprise in the wine market
Автори: Павленко, В.О.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: управління конкурентоспроможністю
онкурентоспроможність підприємства
фінансово-господарська діяльність
аналіз ринку
виноробна галузь
оцінка конкурентоспроможності
competitiveness management
enterprise competitiveness
financial and economic activity
market analysis
wine industry
competitiveness assessment
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства, методичні підходи щодо оцінювання конкурентоспроможності підприємства та основні показники конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано фінансово-господарська діяльність підприємства ПрАТ «Виноградар», аналіз ринку виноробної галузі та проведено оцінку конкурентоспроможності підприємства
The work deals with the theoretical aspects of enterprise competitiveness management, methodological approaches to assessing the competitiveness of the enterprise and the main indicators of enterprise competitiveness. Author analyses the financial and economic activity of the Private joint stock company "Vynohradar", and the competitiveness of the enterprise was assessed. It is proposed to improve the efficiency of sales activities, namely to open points of sale of the company's products in grocery stores
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11758
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.