Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11758
Title: Управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку виноробної продукції
Other Titles: Managing the competitiveness of enterprise in the wine market
Authors: Павленко, В.О.
Issue Date: 2020
Keywords: управління конкурентоспроможністю
онкурентоспроможність підприємства
фінансово-господарська діяльність
аналіз ринку
виноробна галузь
оцінка конкурентоспроможності
competitiveness management
enterprise competitiveness
financial and economic activity
market analysis
wine industry
competitiveness assessment
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства, методичні підходи щодо оцінювання конкурентоспроможності підприємства та основні показники конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано фінансово-господарська діяльність підприємства ПрАТ «Виноградар», аналіз ринку виноробної галузі та проведено оцінку конкурентоспроможності підприємства
The work deals with the theoretical aspects of enterprise competitiveness management, methodological approaches to assessing the competitiveness of the enterprise and the main indicators of enterprise competitiveness. Author analyses the financial and economic activity of the Private joint stock company "Vynohradar", and the competitiveness of the enterprise was assessed. It is proposed to improve the efficiency of sales activities, namely to open points of sale of the company's products in grocery stores
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11758
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Павленко В.О. Кваліфікаційна робота.pdf463,12 kBAdobe PDFView/Open
Павленко В.О. Реферат.pdf284,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.