Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСментина, Н.В.-
dc.contributor.authorДрожжин, О.-
dc.contributor.authorSmentyna, N.-
dc.contributor.authorDrozhzhyn, O.-
dc.date.accessioned2020-11-05T11:36:37Z-
dc.date.available2020-11-05T11:36:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifierУДК 338.3 (65)-
dc.identifierJEL Classification: G 310; L 830-
dc.identifier.citationДрожжин О. А. Цільові орієнтири підприємств готельно-ресторанного бізнесу в контексті управління вартістю / Н. В. Сментина, О. А. Дрожжин // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2019. – № 1 (264). – С. 36-48.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11762-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості управління підприємством на базі вартості. Зосереджена увага на вартісному мисленні менеджера та орієнтації управління не на максимізації поточних і чітко прорахованих на найближчий період прибутків, а на формуванні передумов для значно більших прибутків у більш віддаленому майбутньому, а також на необхідності прийняття управлінських рішень, які сприяють не тільки посиленню поточної бізнес-моделі підприємства, а спрямовані на його сталий розвиток.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the features of enterprise management on the value-based basis. The attention is focused on the value-based manager's thinking and management orientation not on maximizing of current and clearly calculated incomes for the next period, but on shaping the prerequisites for much larger revenues in the more distant future, as well as the need for managerial decisions that contribute not only to strengthening of the enterprise current business model, but aimed at its sustainable development.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстоимостьen_US
dc.subjectуправление стоимостьюen_US
dc.subjectотельно-ресторанный бизнесen_US
dc.subjectфакторы стоимостиen_US
dc.subjectнаправленияen_US
dc.subjectцелиen_US
dc.subjectcosten_US
dc.subjectcost managementen_US
dc.subjecthotel and restaurant businessen_US
dc.subjectcost factorsen_US
dc.subjectdirectionsen_US
dc.subjectgoalsen_US
dc.subjectстаттяen_US
dc.titleЦільові орієнтири підприємств готельно-ресторанного бізнесу в контексті управління вартістюen_US
dc.title.alternativeTargets of the hotel and restaurant business enterprises in the context of cost managementen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doiDOI: 10.32680/2409-9260-2019-1-264-36-48-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом
№ 1 (264)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.